2013. július 31., szerda

Kritika 6

Nem Vagyunk Angyalok


Sziasztok! Egy újabb kritikával jelentkezem! :) Amikor rákattintottam a linkre- és beleolvastam a blogba- őszintén örültem, hogy nem valami tinilányos blog.

Kinézet:  A fejléc különösen tetszik. A képek jól vannak megszerkesztve és össze is vannak hangolva egymással. A fejléc egy hangban van a háttérrel, ami nálam egy plusz pont úgyhogy 5/5

Történet: A töri egy árva lányról szól, akit egy híres banda a Billy Talent egyik tagja talál meg. Amint már említettem tetszik a történet, mert ez nem egy olyan fanfiction, amiben egy lány szerelmes lesz a bandatagba, hanem egy kislányról szól. A történetek nem olyan hosszúak, de nem is olyan rövidek. Az különösebben tetszik, hogy E/3-mas személyben írod le a történteket. Még nagyon nem olvastam ilyen blogot, ezért is jár neked 5/5

Kedvenc karakterem Celeste és a kedvenc fejezetem: a 8. fejezet.
Összpontszám: 10/10

UI.: Bocsánat, hogy ilyen rövidre zártam, de nem találtam semmi olyat, amin javítani kellene. T

1 megjegyzés: