2013. július 30., kedd

kritika 5




Lélekvándor
Sziasztok,ismét egy kritikával jelentkezem,amit Dorothy Large kért chat-ben a lélekvándor című blogjáról.Nos mikor először rákattintottam a linkre megörültem,mert eddig kevés novellás-verses blogot olvastam.
Kinézet
Mint mindig, most is a fejléccel kezdenék.A képek kivágásai és az átfedések is tetszenek,ráadásul az arany-fekete színek is nagyon passzolnak egymáshoz.A cím elhelyezése remek ötlet,magára vonzza a tekintetet. 5/5
A háttered nagyon tetszik,passzol a fejlécen található harisnyához is és amúgy az egész bloghoz. 5/5 Ami a modulokat illeti,jó a sorrend és az színek is passzolnak.Egyetlen egy bibi van. A chat.A fehér-kék nagyon elüt az eddigi színektől,szóval gyorsan változtasd meg, minden más rendben van. 5/4
Történet
Nagy kedvenceim a a novellás blogok,hát még mikor elolvastam a verseidet!Minden egyes bejegyzésnek más-más tartalma és mondanivalója van,ettől is olyan sokszínű.Már az elején lett vagy kilenc kedvenc versem,pedig megfogadtam magamnak,hogy csak hármat emelik ki,ahogy a novelláknál is. Az árulás szele megfogott, nem találok rá szavakat.A Félem a magányt című versed egyszerűen fantasztikus.Mind közül a kedvencem a Tébolyult gyűlölet... A novellák közül az abszolút favorit a Felcsapna a lángok,de emellett az Apám keze I és az Elisabeth is nagy kedvencem. 5/5
Helyesírási hibákat nem találtam,látszik hogy odafigyelsz az írásra és többször elolvasod mielőtt publikálnád.Egy-két elgépeléstől eltekintve,amit talán ha négyszer találtam egy-egy szónál,nagyon összeszedett. 5/5
Most nem fejezeteket hanem inkább bejegyzéseket említenék.nincs beleszólni valóm, a novellák se nem rövidek se nem hosszúak,pont jók és a verseid is. 5/5
Cifra szavakat is használhatnék,mennyire elnyerte a tetszésem a blogod,de szerintem az is megfelel,hogy eggyel nőtt a rendszeres olvasóidnak a száma.
kedvenc vers:Tébolyult gyűlölet kedvenc novella: Felcsapnak a lángok

C

1 megjegyzés:

  1. Kedves Crucian!
    Először is köszönöm szépen a kritikát!
    Nagyon örülök, hogy megfogtak az írásaim és köszönöm, hogy szántál rá időt, hogy elolvasd őket!
    Nagyon örülök, hogy tetszettek, köszönöm, hogy feliratkoztál! :)

    VálaszTörlés