2013. július 23., kedd

kritika 4

Few minutes of happines
Íme,ismét belevágok egy újebb kritika megírásába, történetünk címe Few minutes of happines és az írója nem más,mint a mi blogunk design-szerkesztője, Cassy Crockett. Első gondolatom az volt végre egy Liam-es blog.Komolyan,nagyon régen olvastam/találkoztam ilyen bloggal, és ritkán találkozom velük.
Kinézet
Először is a fejlécccel kezdek.Nagyon passzol történethez és a szereplők is jól vanak kivágva.Egyedül a felirattal van egy kis bibi,vagyis szerény véleményem szerint,mert a "happines" szó egy kicsit olvashatatlan, de amúgy 5/5
A háttér egyszerű és letisztult,jó választás. 5/5
A modulok elrendezését én egy kicsit átalakítanám. A köszönet nyilvánítást és a követőket megcserélném. 5/4
Az oldalak számával és tartalmával nincs gondom. Valamint a characters menüpontban tetszik ,sereplőket egy-egy idézettel muttod be és a rendezett képeid is jók. Az alaptörténet is ígéretesnek hangzik a bemutotó és a trailer alapján,na de erről majd másik bekezdésben írok...
Történet
Nos a történet egy fiatal, súlyos betegséggel szenvedő lányról szól,akinek az életét teljesen felbolygatta az egészségügyi problémái. Szülei napról napra figyelik,mikor romlik Violet állapota, és a lány fokozatosan elzárkózik a külvilágtól. Az egyedüllét már nem zavarja a főszereplőnket,sokkal inkább terészetesebbé vált, mint ahogy az is hogy naponta el kell járnia az orvosához. Ám a történet akkor indul el igazán,mikor Violet-nek Londonba kell mennie... 5/5
Olvasás közben azon kaptam magam,hogy magával ragad a történet és szinte faltam a sorokat. Bár még az elején nem igazán van izgalom,de ez nem baj,hisz még csak három bejegyzést publikáltál. Néhány helyesírási hibától eltekintve, érthetően és szépen fogalmazol. 5/4
A fejezetek hosszúak és tartalmasak,habár nekem talán kicsit sok a leíró rész... tetszenek hogy minden fejezethez több képet is csatolsz, így odavonza a tekintetet. 5/4
Még nagyon az elején jársz,de látszik hogy mennyire kidolgoztad a szereplőket 5/5
Az én személyes véleményemben abban is megmutatkozik,hogy már fel is iratkoztam. Tetszik a történedet és kíváncsian várom a folytatását!
kedvenc szereplő: Violet kedvenc fejezet: third chapter


c



1 megjegyzés:

  1. Drága Crucian! :)

    Köszönöm, hogy időt szántál a történetemre és leírtad a véleményed.
    Igyekszem megfogadni a tanácsaid a kinézettel és a történettel kapcsolatban :)

    Puszi Cassy

    VálaszTörlés