2013. július 13., szombat

kritika 2

Can we change?

kinézet

 Nos, akkor bele is kezdek az első kritikába,amit chat-en kértél. Először is rátérnék a fejlécre. Az oldal szélességéhez mérve, nekem kicsit kicsi. Érdemes a fejlécnél megnézni milyen széles a blog. A képeket egymás mellé rakták/raktad és mellette van néhány brush. Lehet hogy csak én vagyok ilyen „gonosz”,de azt ajánlom dobd fel valamivel! Remek fejléccel foglalkozó blogok vannak, ha segítség kell írhatsz nekünk is az email-címre. 5/3

A háttér nekem nagyon snassz,feldobhatnád esetleg egy halvány színű képpel. 5/3

A modulokkal nincs baj,csak a szereplőkről a képek,nem egyforma méretűek,de ha szeretnéd ebben is segíthetünk!Én csinálnék oldalakat a blogra, a sok szereplő miatt, esetleg még egy „alaptörténet” nevű oldal is jól jönne! 5/3

történet

A történet főszereplője Stacey Brooke,aki Londonban él édesanyjával. Szomorú mert elvesztette édesapját és ezt képtelen felfogni. Nem telik el úgy nap a számára,hogy ne gondolna az apjára. Az iskolába,ahova a barátnőjével Anette –tel jár,új tanár érkezik, aki egy teljesen új tantárgyat fog tanítani és a neve nem más mint Paul Higgins. 5/5

Helyesírásodban alig találtam hibát,szókincsed bő. Sokan nincsenek jóban a tőmondatokkal,de nekem tetszik,mert lényegre törő és nem spilázod túl a dolgokat. 5/5

Eddig a prológust,valamint kettő fejezetet raktál fel,se nem rövidek se nem hosszúak,és ez igazán jó. Nem mindig jó, ha valaki hat oldalon keresztül ugyanazt írja vagy hat sorban megír egy fejezetet. Amit eddig olvastam,elnyerte a tetszésem. 5/5

Szereplőkben gazdag a történet,de még így az elején nem mindenki tűnt fel,de sebaj,majd alakulnak a dolgok.  Amennyit leszűrtem a karakterekből, hogy Stacey elvesztette a egy szerettét és emiatt néha búskomor,viszont igyekszik mindenben támogatni édesanyját. Anette az okoskodó,szeretetre méltó jó barátnő, aki majd mindvégig támogatni fogja Stacey-t. 5/4

Nos összefoglalva, a történeted egyedi, elég sok blogot olvastam,de ilyen alaptörténetűt még nem. Szóval hajrá, mindent bele, csak így tovább! Nagyon kíváncsi vagyok, mit hozol ki ebből! Remlem nem haragszol ha kicsit okoskodó voltam,de szeretném ha sikeres lenne a blogod!Kedvenc karakter: az eddig olvasottak alapján Stacey. Kedvenc fejezet: 2. fejezet

összpontszám: 35/28 pont (ez csak a kinézet miatt :/ )

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm :) bocsánat, hogy nem irtam, csak angoltáborban voltam :D linkelnél nekem egy fejléckészitő oldalt?

    VálaszTörlés