2013. július 22., hétfő

kritika 3

Fulminant Pass by Riri
Kinézet
Már az elején le kell szögeznem,nem vagyok benne az anime-világban, de igyekszem ettől eltekintve egy kritikát készíteni.A fejléced ugyen egyszerű,de tökéletesen paszol a háttérhez.Bár nekem első ránézésre a magassága nagy,de nincs vele különösebb gond. 5/4
A háttér szerintem jó választás, nincs vele gond. 5/5
Ami a modulokat illeti,kicsit zavaró, hogy szinte eltakarják a fejlécet. 5/3
Elég sok oldalad van, én a feltötltési szabályzatot,valamint a krediteket egy oldalra raknám. 5/3
Történet
Alaptörténeted nagyon tetszik, ilyet még nem olvastam,bár lehet ez annak róható fel,hogy nem igazán olvasok anime-t. A történet egy kosárlabda csapatról és annak tagjairól szól,akik bár más-más országban és kultúrában nevelkedtek, a kosárlabdának élnek. 5/5
A helyesírásod hibátlan,gratulálok,hiába kerestem egy apró vessző hibát esetleg elgépelést,nem találtam! A mondataid érthetőek, szépen vannak megfogalmazva! 5/5
A fejezetek kicsit hosszúak (jó én beszélek,akinek öt-hat oldal egy fejezet),de szerintem aki egyszer elkezdi olvasni, annak tökmindegy milyen hozzsú, mert a történet magával ragad. 5/5
A történet szereplői jól ki vannak dolgozva szóval:5/5
Na,szóval mint minden kritikámnak,ennek a végére is pötyögök néhány sor személyes véleményt. Örülök hogy kritika-kérés során olvashattam,nagyon megtetszett a blogod!
kedvenc szereplő:Bonny kedvenc fejezet:21


C

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Először is köszönöm a kritikát, jól esett a pozitív visszajelzés a történetemmel kapcsolatban. :)
    Amit megemlítenék, az a kinézet. A blogom maga ezen a linken http://knbfulminantpass.blogspot.hu/ található; amiről te írtad a véleményed, az egy másik oldal, ami az Anime-Fanfiction Style nevet viseli, és úgy fut, mint Magyarország legnagyobb fanfiction (meg sok más egyéb, saját történet, vers stb.) oldala. Ez: http://www.anime-fanfiction.hu/fanfiction/
    Lehet, hogy nem tűnt a két honlap alapján elég világosnak, ezért elnézést. De erre a bizonyos AFS-re töltöm fel a sztorim 2243 másik szerzővel együtt, így valószínűleg itt keveredtél el; de ha a kinézethez kellene a kritika, akkor az a feljebb említett blogot kellene még egyszer megnézned.
    Elnézést ezért a kellemetlenségért!
    Üdv: Riri

    VálaszTörlés