2013. augusztus 5., hétfő

Kritika 7

Can We Change?
Íme egy újabb kritika.

Kinézet:
Mint általában most is a fejléccel kezdeném. A képek amiket összeválogattál homályosak. Szerintem keress egy fejléc készítőt. Hogy ha szeretnéd mi is elvállaljuk, de azon mindenképp változtatni kell. A felirat a fejlécen az, hát..... a Can az úgy néz ki, mintha az lenne odaírva, hogy Car A We sem látszódik nagyon. A Change-dzsel nincs semm bajom. A háttér, és a fejléc színe mennek egymáshoz. Ezt jól választottad. 
Felül oda van írva, hogy Characters. Szerintem az felesleges, mert oldalon ott vannak a szereplők és jellemzed őket egy-egy idézettel. Szóval vagy a Characters nevű részt vedd ki vagy az idézetekkel való képeket. 5/3

Történet: 
A töri arról szól, hogy Stacey-nek meghalt az apja így az anyjával él, aki nehezen viseli férje halálát. És erről a mindennapokról szól. Valamelyik fejezetben írtad, hogy megnézték a Pretty Little Liars-t felirattal. Ezt most nem értem. Angol nevük van, (és szerintem angolok is) de mégis felirattal nézik a Pretty Little Liars-t. Később már a 3. fejezetben nem írod, hogy felirattal nézi. És azt sem értem, hogy nem jön busz és ezért nem mennek az iskolába. Szerintem egy kis késéssel simán beérnek. 
A csaj a nyakát vágja el és nem az ereit. Nem nagyon írod le, hogy fáj neki vagy valami. 
Személyes véleményem, hogyha figyelsz ezekre, akkor egész jó történetet fogsz kihozni belőle. 5/2
Kedvenc szereplőm: Anette kedvenc fejezetem: 2. fejezet
Öszpontszám: 10/5
T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése