2013. augusztus 6., kedd

Kritika 8

Forever and Ever
Amikor megláttam, hogy kritikát kértél el kezdtem ugrálni, visítani örömömben.
A barátnőm akivel skype-on beszéltem nem tudta, hogy mi ütött belém visítozások közben tudta csak elmondani. :D
Annyira boldog vagyok, hogy tőlünk kértél kritikát! Ez az egyik kedvenc blogom. :)

Kinézet:

A fejléc, ami akkor volt amikor az első évadot írtad csodálatos volt! Ment a háttérhez és nagyon is jól válogattad ki a képeket. A második évadnak a fejlécével is így vagyok. A betűszínnel nem nagyon vagyok kibékülve. Szerintem az szürke így nagyon nem látszik. Jobban tetszett a fehér. Tetszik, hogy mindig kitalálsz valami versenyt! A chat az megy a háttérhez ezért + pont jár! Így 5/5+1
Történet:

Az alaptöri egy Roxy Atkins nevű lányról szól, aki árvaházban nevelkedik. Az igazgató többször is megerőszakolta, így elszökött, hogy megkeresse a szüleit. Találkozik velük, de csak az apjával és kiderül, hogy Liam a féltestvére. 2 hónap után elmegy egy kis félreértés miatt. Aztán 2 év múlva egy drogos Roxy-val találjuk szembe magunkat. Felhívja Liam-et, hogy kapjon tőle pénzt. Találkoznak és megismeri a többi 4 fiút is. És megy Roxy nem mindennapi élete.A töri különösen tetszik! Még nagyon nem találkoztam ilyen bloggal, és már az első része megfogott. Jól le tudod írni, hogy milyen érzések vannak benne.
Személyes vélemény: Az a jó benne, hogy ez szerintem a valóságban is megtörténhet, ezért ragadott el annyira a történeted. Kedvenc szereplő: Roxy kedvenc fejezet: 39. rész.
T

1 megjegyzés:

  1. Szia, köszönöm szépen a kritikád. :) Annak meg főleg, hogy ennyire tetszik neked, és olvasóm vagy. :) A betűszínen világosítok :)
    Ja igen nem te kértél valamelyik nap cserét? Nem linkeltél blogot. Lécci írj a chatbe, és linkeld a blogod. :)
    xx

    VálaszTörlés