2013. szeptember 4., szerda

Kritika 10

The Wanted fanfiction
Sziasztok! Kicsit későn jöttem ezzel a kritikával, mert túl bizi voltam. Most viszont itt van :)

Kinézet:
Mint mindig a fejléccel kezdenék. Kifejezetten tetszik és megy is a háttérhez. Az a két szó, hogy Roxanne West belelóg a csajszi fejébe. De mivel látom, hogy nem te csináltad ezért nem mondok semmit. A modulokban egy kicsit változtatnék. A kattintások-at kivenném, mert szerintem felesleges. Megértem, hogy büszke vagy rá, de szerintem ezt tartsd meg magadnak. A magamról című modult én legalulra raknám. A másik oldalon az idézethez raknék egy képet Nathan-ról. Ahol képeket raktál a szereplőkhez szerintem felesleges, mert a másik oldalon van egy olyan modul, hogy: szereplők, adatok. A csajszi utóneve kicsit különbözik és nincsen benne Lucy Hale. Én így helyezném el a te helyedben:
Idézet- Fejléc
Rendszeres olvasók- Oldalak
Chat
Magamról

Remélem érthetően fogalmaztam! :) Így az 5/3 ideális számodra.

Történet:
Az igazat megvalva nem nagyon tudom, hogy miről szól, mert egy kicsit untat. Ezt nem sértésből mondom. Nekem nagyon nem jön be. 1 The Wanted fanfiction miközben nem utálom, de nem is szeretem őket annyira. 2 Az első fejezetben tisztára más csajszit raksz be, hogy  ő Roxanne West. Ez kicsit összezavart. Eljutottam a második fejezetig, de ott is a felénél abbahagytam, mert untattál. Ne vedd sértésnek jól írsz, de nekem nem nagyon nyerte el a tetszésemet. Nyilván mindenkinek más a véleménye. Hát nekem ez. 
Pontszám:5/2
Összpontszám: 10/5
Nagyon nincs se kedvenc szereplőm se kedvenc fejezetem. Remélem nem bántottalak meg! 
Sok sikert a továbbiakhoz!
T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése